Je hebt vragen over je bezoek aan ons theater. Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen én antwoorden. Mocht je antwoord hier niet tussen staan, kun je contact opnemen met ons opnemen via reserveren@theaterdewillem.nl.
Waarom kan ik tijdens het reserveren niet twee van de drie beschikbare stoelen selecteren?
Bij het kiezen van eigen plaatsen houdt de website automatisch in de gaten dat er geen lege, niet te verkopen, stoelen achterblijven. De website probeert voor zoveel mogelijk aansluiting te zorgen. Is er verder geen plaats meer in de zaal en wens je graag kaarten, neem dan contact op met de Ticketshop.
Ik ben mijn kaarten kwijt, en nu?
Dat kan natuurlijk gebeuren. Je kaarten zijn altijd te vinden in je 'Mijn Willem'-account. Wil je nieuwe kaarten ontvangen, stuur dan een e-mail naar reserveren@theaterdewillem.nl of loop voor aanvang van de voorstelling langs de kassa. Daar kunnen wij altijd je kaarten printen.
Ik heb geen bevestiging of e-tickets ontvangen.
De bevestigingsmail met e-tickets kan als spam in de ongewenste e-mailbox terechtkomen. Helaas kunnen wij dit probleem niet verhelpen. Sommige mailservers staan scherp afgesteld waardoor onze berichten worden geweigerd. Check je mailbox en neem telefonisch contact met ons op.
Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?
Als je verhinderd bent, kunt je tot 48 uur vóór een voorstelling je kaarten retourneren. Wij geven geen geld terug op kaarten, maar je ontvangt een digitaal tegoed.
Hoe kan ik mij op de wachtlijst zetten van een uitverkochte voorstelling?
Is de voorstelling waar je graag heen wilt uitverkocht? Dan kan je jezelf via onze website op de wachtlijst plaatsen. Zodra er kaarten beschikbaar komen, nemen wij contact met je op. Vaak komen er kort op de voorstelling nog enkele kaarten vrij. Het loont de moeite om op de dag of avond van de (uitverkochte) voorstelling bij de Ticketshop te infomeren naar eventueel vrijgekomen kaarten.
Mag mijn kind op schoot tijdens de voorstelling?
Je mag je kind op schoot houden tijdens de voorstelling. Maar veiligheid gaat voor alles, en daarom moeten we iedereen registreren. Voor elke bezoeker, zelfs de kleintjes, vragen we je om een toegangsbewijs te reserveren. Bedankt voor je begrip.
Mag de kinderwagen, buggy of rollator mee de zaal in?
Nee, dat mag niet. Kinderwagens, buggy's en rollators kunnen tijdens de voorstelling in de foyer worden geplaatst.
Hoe verloopt een bezoek aan een voorstelling?
De voorpret begint natuurlijk al tijdens het kopen van je kaarten. Twee dagen voorafgaand aan de voorstelling ontvang je van ons een servicemail. Hierin lees je alle informatie die je nodig hebt voor jouw bezoek aan ons theater. Het kan zijn dat de voorstellingstijden en of er wel of geen pauze is, die vermeld staan in de mail, op de dag van de voorstellingen wijzigen. Vaak krijgen wij pas op de dag van de voorstelling de definitieve tijden door van het theaterschap.
Andere vragen?
Staat je vraag er niet bij? Kijk hier of neem contact met ons op.